Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
التفاعل بين أنماط التغذية الراجعة وأساليب التعلم في بيئة التعلم بالمشروعات
الإلكترونية وأثرها علي تنمية مهارات تصميم الألعاب التعليمية لدي
تلاميذ المرحلة الإعدادية/
المؤلف
عبدالباقي، سمر مدحت إبراهيم .
هيئة الاعداد
مشرف / أشرف أحمد عبداللطيف مرسي
مشرف / أحلام محمد السيد عبدالله
مشرف / أحلام محمد السيد عبدالله
مشرف / أحلام محمد السيد عبدالله
الموضوع
التعليم التعليم الإلكتروني
تاريخ النشر
2020.
عدد الصفحات
309ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
تكنولوجيا التعليم
تاريخ الإجازة
1/1/2020
مكان الإجازة
جامعة الزقازيق - كلية التربية النوعية - تكنولوجيا تعليم
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 332

from 332

المستخلص

The learning environment with electronic projects is one of the learning environments used in electronic learning, as it contributes to pushing students to effective work and cooperation, and providing them with information and experiences, as it provides the opportunity for students to achieve themselves, by assigning them to electronic projects, whether individual or cooperative, and helps modern technologies The student has access to information and experiences, and the student needs in the learning environment with electronic projects to guide, direct and feedback during his study and beyond, and one of the elements of building a learning environment with electronic projects is the electronic feedback provided to him in its various forms.
You can benefit from feedback in learning environments in the development of both cognitive achievement, skill performance and self-regulation, and determine the appropriate level of feedback in these environments, given that there are types of students among them who prefer detailed feedback and some of them prefer brief feedback, and research will be limited Current on the feedback (brief / detailed).